De stoet was een succes! Prachtig weer, ongelooflijk veel mensen en mooi uitgedoste kindjes van het Pestalozzischooltje. Amai wat waren ze schattig in hun groen met witte uniform! Ze hebben dat goed gedaan hoor in die warmte! Allemaal mooi in de maat aan het marcheren op de muziek van het orkest dat achter ons in de stoet liep. Ze kregen een lekker ijsje als beloning. Ik heb vandaag ook een Zwitserse vrouw ontmoet. Ze werkt in het schooltje op donderdag en vrijdag. Ze woont samen met een andere Zwitserse in Otavalo. Ik denk dat ze me gezegd heeft dat ze blijft tot het einde van het jaar. Ik heb ook een Linde leren kennen wiens papa Ecuadoriaans is en haar mama is Belgisch. Ze hebben een tijdje in Leuven gewoond maar nu zijn ze al vele jaren terug gekeerd. Linde kan Nederlands en haar kindje verstaat alles maar hij antwoord wel in het Spaans. Hij zit ook in de Pestalozzischool,  handig als ik eens iets niet in het Spaans kan zeggen. Maar het moet gezegd zijn dat mijn Spaans eigenlijk geen probleem meer is. Nu enkel nog het haar dat erop staat weg werken ;) Deze middag heb ik mij naar huis gehaast want ik was mijn gsm vergeten in padre’s auto. Hij was de hele dag in Quito vandaag dus niemand kon mij bereiken. Daarom ben ik snel terug naar Ibarra gegaan om met de huistelefoon aan madre te laten weten dat ze niet bezorgd hoefde te zijn. Deze namiddag heb ik het wat rustig aan gedaan. Een beetje geskyped en naar Walles en Gromit gekeken. Deze avond hadden we even bezoek van iemand uit de straat. En daarna zijn we ananasbrood gaan kopen. Het lijkt op een appelflap maar dan met ananas erin natuurlijk. Het was zeker niet slecht maar het zag er wel lekkerder uit dan het in feite was :D Deze avond heb ik niets meer gegeten. Mijn maagje doet maar raar. Het was al 10 uur toen mama begon aan het eten. Ze vroeg of ik rijst met kip, frieten en bonen wou. Mijn maag keerde al om bij het gedacht alleen. Ik denk dat ik er niet slecht heb aan gedaan om eens niet te eten. Tot de volgende! Morgen is het weer vroeg dag voor de vakantie begint!
mama en papa
11/1/2011 05:03:22 am

Dag zusje,
blij je daarpas te zien en horen. je stelt het daar wel goed hé, in je blog te lezen al veel meegemaakt. Hou je goed en tot een volgende. Dikke zoen

Reply



Leave a Reply.