Dinsdag ben ik naar de kapper geweest. Het was eens nodig om de schaar erin te zetten! Ze hebben het ook helemaal geblazen en dat allemaal voor 4 euro. Gek niet? In de namiddag ben ik pizza gaan eten met mijn broer en 3 van zijn studentes. Twas wel grappig, zo een giechelkontjes! Pubers he... ;-) 's Avonds zijn we Gabbi gaan halen in Otavalo. Door het drukken verkeer van Quito naar Ibarra was het wat moeilijk om tot thuis te geraken. Daarom zijn we haar gaan ophalen in Otavalo. Daar hebben we ribbetjes, bloedworst en frieten gegeten. Het was wel lekker maar de frietjes zijn toch niet hetzelfde als bij ons... Gisteren heb ik uitgeslapen met mijn zusje. Het heeft eens deugd gedaan. Daarna hebben we heel laat ontbeten en zijn we pas naar Cotacatchi gegaan rond 4 uur. We kochten zonnebloemen voor op de grafstenen van de ouders van mijn papi's. Daarna zijn we eventjes bij de oma geweest en bij tante Ortencia. We aten nog varkensvlees, moté, advocaten, tostado's, kaas, tomaten, sla, patatjes en empanadas. Onderweg naar huis hebben we 2 films gekocht. 1 was van disney, een documentaire over de savanne. Super mooie film! De andere moeten we nog nog bekijken. Ik ben even de titel vergeten. Vandaag zijn we wel vroeg opgestaan om te gaan lopen op de autopiste. Ik was goed begonnen en heb vol gehouden tot de helft... Plots kreeg ik geen lucht meer, beetje last van de hoogte hier. We zitten immers op 2300 m en dat is toch niet hetzelfde als lopen in België hoor! :-) Maar mijn zusje had al véél eerder opgegeven en mijn broer is bijna tot het einde geraakt. Nu zijn mijn zusje en ik aan het zingen op het grote bed. Liedjes zoeken in you tube en op karaokeversie zetten. Plezant! Straks gaan we naar mama die aan het werken is in de winkel. Veel liefs, Silke!



Leave a Reply.