Donderdag 3 november zijn we toen we mama gingen halen in de winkel een nichtje (Zaira) uit Guayaquil en een neefje (Juanfer) uit Ibarra tegen gekomen. We zijn samen Chinees gaan halen en we hebben het thuis opgegeten. Er was geen plaats meer rond de tafel. ;D Het was heel lekker! In de namiddag zijn we terug gegaan naar het meer van Yahuarcocha omdat Zaira er nog nooit was geweest. Daar hebben we een paar cervecatjes gekocht. 's avonds hebben we naar de voetbal gekeken in de livng met z'n allen en zijn daarna nog een stapje in de wereld gaan zetten. Toen we eindelijk gingen slapen voelde ik me niet zo goed. Ik kon niet slapen want ik had het gevoel dat niets van mijn eten 's avonds goed was gezakt. Daarna heb ik de hele ochtend moeten overgeven. Ik kreeg hevige koorts en zag lijkbleek. We zijn 's middags naar de dokter geweest. Ik heb een maaginfectie opgelopen. De vreemde keuken nog niet gewoon?! In ieder geval kreeg ik een spuit tegen de koorts, moest ik nog tot vandaag in bed blijven liggen en masaal veel pilletjes slikken. Buiten films (Titanic, Toy Story 3, Inception... in het Spaans uiteraard) kijken en slapen heb ik dus weinig gedaan dezer dagen. Maar ondertussen ben ik wel al aan de betere hand. Hopelijk heb ik genoeg energie om morgen naar het schooltje te gaan. Want ik heb toch al 3 dagen amper gegeten en voel me nog steeds heel slapjes. We zullen zien hoe ik me morgenvroeg voel.
Veel liefs,
Silke
1/27/2012 05:18:45 pm

Fine info dude

Reply
1/27/2012 08:34:33 pm

Good article dude

Reply
3/23/2012 05:43:14 am

is shortly

Reply
3/26/2012 01:33:00 pm

Appreciate your data

Reply
3/30/2012 07:58:35 am

Nice post bro

Reply
5/12/2012 02:45:09 pm

nice post

Reply
7/11/2012 03:42:15 pm

Thanks for information

Reply



Leave a Reply.